Bilder från igår

Idag har jag varit med Caroline på stan och julshoppat lite. Hon ska åka till Thailand imorrn och vara där i en månad.. Åh, jag vill också!! Hade det inte vart helt underbart att åka i väg till ett varmt land nu? Fast å andra sidan missar hon jul och nyår i ett vinter Sverige. Ska bli riktigt roligt att åka till branäs över julen iår. Såg bilder på några som hade varit i Österrike och åkt skidor och det såg underbart ut! Roligt att få åka skidor på julafton och busa i massa snö. Får jag som jag vill kommer honey upp på juldagen och åker lite med mig i backen på annandagen :)

Här är lite fler bilder från igår:






Nu ska jag gå ut o gå en promenad med Sandra

Kommentarer
Postat av: Eva

Mmmmm, det ser gott ut!!!Finns det något kvar till mig??

2009-12-16 @ 20:17:45
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0