nä, jag gör det ändå

Kom på att det var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen och så tänkte jag en snabb tanke att " jag skiter i att göra det nu, jag har sommarlov (sista av 2 lediga veckor på hela sommaren) " men sen gick jag in på Bobs blogg och fick lite motivation. Den damen bara öser ur sig ord :)

Idag har jag varit på våffelkalas hos mormor och morfar med hela kusinhögen. Fick med mig en liten björk i en kruka som min pappa ska få av mormor (hon tänker på alla:)), en påse med äpplen som hon antagligen har jaga ut morfar för att plocka och så några blommor till min lgh. Jag åker upp till Karlstad på onsdag och tar med mig Alva. Vi ska sitta i vagn 14 för där är det tillåtet med djur och så ska Alva åka i sin bur. Jag får ta med mig kattlådan och klösbrädan också för annars hittar hon väl på massa tokigheter. Hon har inte lärt sig att bli rädd för vatten, försöker lära henne lite hyffs (att inte gå på bord, inte klättra på människors ben och sånt) men hon är rätt så trög:P

Nu ska jag gå och baka något med äpplena:)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha! när jag först läste att du hade med dig alva till karlstad så tänkte jag att det var en liten kusin eller nåt..men sen läste jag att hon skulle va i sin bur o då kom jag på att de ju är din kissekatt:) knäppa jag.. hoppas du har det bra, tänker på dig! kramar!

2009-08-24 @ 14:47:26
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0