Påskafton

På påskafton blev det en tur till Intersport för att tita på träningsskor med mamsen. Det blev dock inga skor för mig där men mamma hittade ett par promenad skor. Sen bar det iväg till Thn för att hämta upp Henric och åka till Överby där jag faktiskt hittade ett par rosa Nike träningsskor. Efter det åkte vi hem till Henric och åt lite påskmat och solade på deras altan. Eftersom det var helt underbart utomhus så åkte vi ner till slussen och tog en liten promenad. Sen kom Henric på att han skulle kolla på ett par byxor när vi var på Överby men att han hade glömt av det så vi fick så fint åka dit igen. Det blev en hel del bilåkning och efter Överby var jag super trött, men det var bara att bli pigg igen för när jag kom hem var det dags att fixa mig iordning för utgång med tjejerna. Slängde snabbt i mig lite mat och sen bar det av mot onsjö och till Stina. Så förfestade vi lite där och åkte sedan till Thn och Lipz. Det var massa folk men det var riktigt roligt att gå ut och dansa.Det blev rätt så många bilder så jag lägger upp dem på facebook istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0